Verhuur

De speeltuin huren voor een feestje?

Dat is nu mogelijk. Exclusief voor onze leden!
(N.B. Verhuur op feestdagen is helaas niet mogelijk!)

Zaterdagen

Op zaterdagen kan de speeltuin afgehuurd worden tussen 10:00 en 13:00 uur. De huur bedraagt dan € 150,-

Zondagen

Op zondagen kan de speeltuin afgehuurd worden tussen 10:00 en 18:00 uur. De minimale huurtijd is 3 uur. De huur bedraagt  € 50,- per uur.

Schoonmaakkosten

Voor iedere reservering worden € 20,- aan schoonmaakkosten berekend. Deze komen bovenop het hierboven genoemde tarief.

Consumpties

Alle drank, chips, snoep en ijs moeten van de speeltuin afgenomen worden. Taart, hapjes en nootjes mogen meegenomen worden.

Frituren/BBQ-en is niet toegestaan in de speeltuin!

Wil je iets meer?

Wil je iets meer dan alleen de speeltoestellen van de speeltuin? Bijvoorbeeld
een luchtkussen of een attractie? Kijk eens op de site van Roos springkussens.
Zij kunnen dit verzorgen en wij hebben goede ervaringen met hen.

Reserveren?

Voor reserveringen en beschikbare data kun je het bijgaande formulier gebruiken. (De groene data zijn nog beschikbaar). Vergeet je niet je lidmaatschapsnummer mee te geven bij je reservering? Heb je dit even niet bij de hand? Geen probleem. Vul dan je adresgegevens even in, zodat we je in onze administratie terug kunnen zoeken.

Wil je meer informatie over de mogelijkheden neem dan contact met ons
via het contactformulier of stuur een mailtje naar info@leidschendamsespeeltuinvereniging.nl

Kalender word geladen......