Update: openingstijden per 1 maart, clubhuis en verhuur

Nadat wij afgelopen maandag via onze website en FaceBookpagina vertelden dat wij weer open mochten, ontvingen wij veel blije reacties. De speeltuin werd de afgelopen week, mede door het mooie weer, zeer goed bezocht. Het doet ons goed om al deze positieve reacties te horen/lezen en de kinderen weer te zien spelen!

In verband met de voorjaarsvakantie waren wij de afgelopen week dagelijks geopend van 14.00 tot 17.00. Vanaf morgen zullen we onze ‘normale’ openingstijden weer aanhouden: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 15.30 tot 17.30 en de woensdag en zaterdag van 13.30 tot 17.30.

Het clubhuis zal helaas (behalve voor toiletbezoek) nog even gesloten moeten blijven. Dit betekent helaas ook dat het vooralsnog niet mogelijk is om de speeltuin af te huren voor feestjes. We hopen uiteraard dat dit zo snel mogelijk ook weer kan, maar zijn bang dat dit nog wel eventjes kan duren. Zodra hier meer over bekend is, informeren wij jullie hier uiteraard meteen over.

Allerbelangrijkst: er kan weer lekker gespeeld worden!

Graag tot ziens in onze mooie speeltuin.