Unibail-Rodamco komt verven

Toen de LSV door Laura van het Vrijwilligerspunt van de gemeente werd benaderd met de vraag of wij wilde deelnemen aan de “maatschappelijke doe dag” van UNIBAIL-RODAMCO, de ontwikkelaar van de Mall of the Netherlands, waren we blij verrast. Voor vrijwilligers die zich willen inzetten op allerlei gebied staat de LSV namelijk altijd open! Op de vraag wat er zoal te doen is, hoefde niet lang nagedacht te worden. Veel zaken in de speeltuin hadden dringend behoefte aan een frisse verfbeurt. Zitbanken, hekwerken, schuurtjes, palen en kasten konden worden voorzien van een nieuw kleurtje. En zo kwamen zo’n 10 mannen en vrouwen in verftenue de speeltuin een volle middag helpen met schuren, gronden en verven, snoeien en boenen. Alles was door UNIBAIL tot in de puntjes geregeld en enkele vrijwilligers van de LSV waren aanwezig om te ondersteunen. Uiteindelijk was aan het einde van de dag het toegangshek en –gebouwtje, de banken, lantaarns, stroomkast en palen van vrolijke en bestendige kleuren voorzien. Als klap op de vuurpijl ook nog even de hagen gesnoeid en de boel weer netjes aangeveegd! Het was een zeer productieve dag, waarbij veel noodzakelijk werk is verricht. De LSV kijkt terug op een zeer geslaagde klusdag. Dank aan UNIBAIL en het Vrijwilligerspunt!