Rabobank verrast LSV

Op woensdag 30 oktober is de Leidschendamse Speeltuinvereniging, gelegen aan de Rozenlaan 16A te Leidschendam verrast door de Rabobank Den Haag. In de afgelopen weken heeft deze organisatie onder haar leden weer gestemd voor de toekenning van een financiële bijdrage voor clubs en verenigingen uit het werkgebied van de bank. Al sinds enige jaren meldt de Speeltuin zich ook aan voor deze jaarlijkse actie welke bekend staat onder de naam Rabo Club Support. En dit jaar wederom niet zonder succes! In tegendeel zelfs want alle Rabobankleden uit de Haagse regio hebben de LSV verkozen tot het populairste bestedingsdoel. Door alle stemmen van de leden is er een bedrag van maar liefst € 3.492,41 toegekend! En vandaag heeft het bestuur van de LSV uit handen van mevrouw Nieuwenbrug-Serlé van Rabobank Regie Den Haag de cheque ter waarde van dit bedrag in ontvangst genomen.
En dat komt heel goed uit in deze tijd vertelt Patrick Tol, die als commissaris materiaal uitlegt wat de plannen voor de komende maanden zijn. Er spelen op dit moment namelijk twee grote vervangingsprojecten. De gemeente gaat zeer binnenkort het voorste deel van de speeltuin vernieuwen. Nieuwe schommels, een trampoline, draaimolens en een klimtoestel in een compleet nieuwe inrichting. Daarnaast werft de LSV momenteel fondsen voor de nieuwbouw van een water- en zandspeelplaats die ook geschikt is voor mindervalide kinderen. Het moet namelijk voor ieder kind mogelijk zijn om te kunnen spelen, zeker in deze unieke speeltuin! We hopen dat ook deze plannen voor het einde van het jaar kunnen worden uitgevoerd, zodat begin 2020 feestelijk kan worden geopend met heel veel nieuwe attracties.