Update i.v.m. versoepelingen per 5 juni

Graag willen wij jullie kort informeren over de versoepelingen welke per 5 juni in zullen gaan.
In eerste instantie reageerden wij van het bestuur enthousiast want volgens de berichtgeving mogen de kantines open.
De regels welke voor onze kantine van van toepassing zijn schrijven echter voor dat wij open mogen onder dezelfde voorwaarden als die voor de horeca gelden. Dit houdt onder andere in dat zelfbediening niet is toegestaan en er uitsluitend bediening aan de tafels is met vaste plekken. Aangezien wij maar een kleine groep vrijwilligers tot onze beschikking hebben, kunnen wij niet aan deze voorwaarden voldoen om open te kunnen.
Dit heeft helaas tot gevolg dat onze kantine vooralsnog gesloten moet blijven.
Ook na overleg met de gemeente is ons bevestigd dat deze regels van toepassing zijn en er geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden.
Wanneer wij meer vrijwilligers tot onze beschikking zouden hebben dan zou dat meer mogelijk maken. Hierbij de oproep om je aan te melden als vrijwilliger voor onze gezellige speeltuin en wie weet wat er dan binnenkort mogelijk zou kunnen zijn.
Heb je naar aanleiding van dit bericht nog vragen? Aarzel dan niet en stuur een e-mail naar info@leidschendamsespeeltuinvereniging.nl en we reageren zo snel mogelijk op jouw vraag of verzoek.
Met vriendelijke groet,
Het bestuur en alle vrijwilligers van de Leidschendamse Speeltuin Vereniging