Update: Opening Clubhuis per woensdag 9 juni

Na regelmatig en goed overleg met de gemeente, hebben wij goedkeuring ontvangen om consumpties te verkopen zonder het vereiste van bediening aan de tafels! De opening van ons clubhuis zal per vandaag (woensdag 9 juni) plaatsvinden.
Wij zijn heel blij dat we, zeker met het mooie weer, weer ijsjes en drankjes kunnen verkopen. Er zijn echter een aantal regels en voorwaarden van toepassing voor deze openstelling :
• De standaard corona maatregelen (1,5 afstand, blijf thuis bij klachten en was je handen)
• Bij binnenkomst is er een registratieplicht met gezondheidscheck bij gebruik van het terras
• Op het terras geldt een maximum van 4 personen per tafel
• Tafels en stoelen mogen NIET verplaatst worden
• Mensen ouder dan 12 jaar zijn verplicht om bij betreding van het clubhuis een mondkap te dragen
• In het clubhuis is een vaste looproute aangegeven
• GEEN verkoop van alcoholhoudende dranken
Wij vragen jullie vriendelijk doch dringend om je aan alle regels te houden en begrip op te brengen voor onze vrijwilligers mocht iemand aangesproken worden op het naleven van de regels.
Deze maatregelen gelden in ieder geval tot de eerst volgende door de overheid aangekondigde versoepelingen. Wanneer wij samen de regels respecteren en naleven dan kunnen wij onze speeltuin open houden en wellicht sneller richting meer versoepelingen bewegen.
De eerder gecommuniceerde voorwaarden voor verhuur blijven voor dit moment ongewijzigd.
Wij kijken er enorm naar uit jullie te mogen begroeten in onze speeltuin.