Update: versoepeling coronamaatregelen per 26 juni

We zijn erg verheugd jullie te kunnen vertellen dat wij ons clubhuis met ingang van zaterdag 26 juni verder open kunnen stellen. Vanaf morgen kunnen wij alles weer verkopen en is het ook weer toegestaan om gebruik te maken van het clubhuis.
Er blijven echter een aantal regels en voorwaarden van toepassing:
•    De standaard corona maatregelen (1,5 afstand, blijf thuis bij klachten en was je handen)
•    Bij binnenkomst is er een registratieplicht met gezondheidscheck
•    Op het terras en in het clubhuis dient men 1,5 meter afstand te houden
•    Vaste zitplaats is verplicht en daardoor mogen tafels en stoelen NIET verplaatst worden
Wij vragen jullie nog altijd vriendelijk doch dringend om je aan alle regels te houden en begrip op te brengen voor onze vrijwilligers mocht iemand aangesproken worden op het naleven van de regels. Deze maatregelen gelden in ieder geval tot de eerst volgende door de overheid aangekondigde verdere versoepelingen
Voor de verhuur zijn bovenstaande regels ook van toepassing waardoor wij de speeltuin, inclusief clubhuis, ook weer kunnen verhuren.
Wij zien jullie graag weer terug in onze speeltuin en wensen jullie alvast een prachtige, gezonde en gezellige zomer toe.