Zomervakantie bij LSV

De zomervakantie staat voor de deur en zoals jullie van ons gewend zijn organiseren we ook dit jaar iets leuks voor de kinderen. In verband met de situatie rondom Corona zal het dit jaar iets anders zijn dan de voorgaande jaren. In dit bericht informeren wij jullie over de zomervakantie 2021 bij de Leidschendamse Speeltuin Vereniging.

Vanaf vrijdag 16 juli tot en met 27 augustus zijn onze openingstijden:

Maandag t/m zaterdag          13.30 – 17.30

Zondag                                Gesloten

Springkussen

Het liefst zouden we zoals in voorgaande jaren een ouderwets zomerfeest organiseren, deze waren elk jaar een groot succes en drukbezocht. Dit is helaas niet mogelijk gezien de Corona situatie waarin wij ons nog altijd bevinden. We wilden toch iets leuks organiseren voor de kinderen en hebben in samenwerking met de firma Roos een springkussen geregeld welke de gehele zomervakantie in de speeltuin staat! Hierdoor maken wij er toch samen een feestje van!

Toezicht vereist

Veiligheid staat bij ons voorop en daarom kan het springkussen alleen gebruikt worden als er toezicht is. Helaas is niet dit niet voor elke dag gelukt en kan het dus zijn dat het springkussen op bepaalde dagen, bij gebrek aan toezicht, niet opgeblazen kan worden. Mochten er ouders en/of bezoekers bereid zijn om toezicht te willen houden, dan kun je je bij een van onze vrijwilligers melden.

Wij hopen, samen met jullie, op een geweldige en gezonde zomer!